فيلترشكن يكشنبه 29 ارديبهشت

یورش وحشیانه به کارگران هفت تپه را محکوم می کنیم!

نیروهای سرکوب انتظامی وگارد ویژه، صبح روز جمعه 27/2/87 ، تجمع اعتراضی کارگران شرکت نیشکرهفت تپه را به طرز وحشیانه ای مورد یورش قرار دادند وضمن ضرب وشتم اعتراض کنندگان، شماری از کارگران واعضای خانواده آن ها را مجروح ساختند.
هزاران کارگر شرکت نیشکر هفت تپه که نزدیک به سه ماه است حقوق هایشان پرداخت نشده ، از لحاظ معیشتی، در شرایط بسیار دشواری به سرمی برند. کارگران نیشکر هفت تپه، در یازدهمین روزاز اعتصابات واجتماعات اعتراضی پی در پی خود، صبح پنجشنبه ٢۶ اردیبهشت نیز همراه با اعضای خانواده خود، در برابر فرمانداری شوش، دست به تجمع زدند و باسر دادن شعارهائی مانند "حقوق ماهیانه، حق مسلم ماست"، "معیشت و زندگی ، حق مسلم ماست!" بار دیگر خواستار پرداخت حقوق های عقب افتاده و رسیدگی به سایر مطالبات خود شدند.
زمانی که کارگران از محل فرمانداری به سمت بازار شهر در حال راه پیمائی بودند، نیروهای انتظامی ونیروهای گارد ویژه، صفوف کارگران را که از فرط فشار و گرسنگی به جان آمده اند، بی رحمانه مورد حمله قرار دادند و با باطوم، به جان کارگران واعضای خانواده آن ها افتادند وحتي به فرزندان خردسال آن ها نیز رحم نکردند.
نیروهای سرکوب رژیم، علاوه بر ضرب وشتم کارگران به وسیله باطوم، با وسائل نقلیه خود نیز به طرف حمعیت حمله ور شدند. اما تعدادی از کارگران، با دراز کشیدن در کف خیابان، مانع پیشروی آن ها شدند وتاکتیک مزدوران رژیم را خنثي ساختند.
کارگران با سر دادن شعار،"نیروهای انتظامی، خجالت، خجالت!" وشعارهای دیگری علیه مدیریت و حراست شرکت، به اعتراض خود ادامه دادند.
اگرچه مجموعه ای از نیروهای انتظامی، گارد ویژه ونیروهای اطلاعاتی رژیم، کارگران و اعضای خانواده آن ها را در "میدان ساعت" شهر شوش به محاصره در آوردند، اما کارگران با صدای بلند اعلام کردند که تا تحقق مطالبات خود، به اعتراض ادامه خواهند داد.
هزاران کارگر شرکت نیشکر هفت تپه ، مانند ده ها هزار کارگر دیگر در سراسرایران ، در حالی که کار کرده اند ، دستمزدی به آنها پرداخت نشده واز شدت فشارهای اقتصادی و معیشتی ، کارد به استخوانشان رسیده است.درعين حال حكومت راه ديگري براي آنها نگذاشته ، جز آنکه به وسیله اعتصاب واعتراض و گسترش مبارزه، حقوق های عقب افتاده ودیگر مطالبات خود را دريافت نمايند.

کارگران هفت تپه، در انتظار حمایت و پشتیبانی عملی یاران و هم زنجیران خویش در سایر کارخانه ها وموسسات اند. کارگران هفت تپه را تنها نگذاریم وبه حمایت از آن ها برخیزیم!
********************************
فيلترشكنهاي يكشنبه 29 ارديبهشت :